cocktail-uri cu vitamine

3 cocktail-uri cu vitamine care îți vor satura corpul

importdirect.ro

Popularitatea cocktail-urilor cu vitamine este ușor de explicat. Un amestec de fructe și legume proaspete, cinci minute și un blender este tot ce aveți nevoie pentru a obține doza zilnică de vitamine și alți nutrienți. Am pregătit câteva rețete simple de cocktail-uri cu vitamine pentru cei care vor să se mențină în formă.

Smoothie cu kiwi, mere, banane și iarbă de grâu

Cocktailul nu numai că va satisface rapid senzația de foame, ci și va îmbogăți organismul cu vitamine.

Această rețetă conține un ingredient neobișnuit – wheatgrass sau iarbă de grâu. Sucul este bogat în clorofilă antioxidantă, aminoacizi, vitaminele A, C, K, E și grupa B. Îndepărtează în mod activ toxinele din organism, accelerează metabolismul, îmbunătățește digestia și menține pielea tânără. Luând un pahar cu această băutură hrănitoare dimineața, vă puteți reîncărca bateriile pentru întreaga zi.

Ingrediente:

  • kiwi – 2 buc;
  • măr – 1 buc;
  • banane – 2 buc;
  • suc de iarbă de grâu – 30 ml.

Fructele se curăță, se taie în bucăți mici și se pun într-un bol blender. Adăugați sucul și bateți totul până la omogenizare. Se toarnă băutura în pahare și se servește rece.

cocktail cu vitamine

Cocktail cu spanac, broccoli, castraveți și fulgi de ovăz

Un mic dejun cu fulgi de ovăz va fi mult mai sănătos dacă adaugi verdețuri proaspete în el: spanac, castraveți și germeni de broccoli. Ultima componentă este deosebit de utilă. Sucul conține puternicul antioxidant glucorafanină. Menține pielea suplă și strălucitoare și, de asemenea, încetinește îmbătrânirea.

Sucul de germeni de broccoli este bogat în potasiu, fier, magneziu, zinc, vitaminele C, E, PP, K si grupa B. Aceste substanțe întăresc sistemul nervos, îmbunătățesc digestia și reduc riscul bolilor cardiovasculare.

Nu uitați de uleiul de măsline și de semințele de in. Acestea îmbunătățesc funcția creierului, întăresc sistemul cardiovascular și scad nivelul de colesterol.

Ingrediente:

  • suc de germeni de broccoli – 30 ml;
  • spanac – 50 g;
  • fulgi de ovaz – 3 linguri;
  • semințe de in – 1 lingură;
  • castraveți – 100 g;
  • suc de lămâie – 1 lingură;
  • ulei de măsline – 2 linguri;
  • sare de mare – după gust.

Smoothie cu pere, kiwi, spirulina si topinambur

Conține vitaminele A, C, E și grupa B, favorizează digestia, îmbunătățește funcționarea sistemului nervos, întărește sistemul imunitar și încetinește îmbătrânirea.

Ingrediente:

  • pere  – 50 g;
  • 1 kiwi;
  • 1 banană;
  • spirulina – 1 lingura.;
  • Suc de topinambur – 30 ml.

Pune perele decojite, kiwi și banana într-un blender, adaugă spirulina, adaugă sucul de topinambur. Se amestecă până la omogenizare și se servește cu cuburi de gheață.

Vezi și Calendula sau gălbenele: proprietăți medicinale și contraidicații

 


*Articolele de pe acest site au rol informativ! Daca aveți o problemă de ordin medical, vă rugăm sa vă adresați unui specialist!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.